جلیل اقا محمدی _فعال فرهنگی

جلیل اقا محمدی همدانی _حوزه شهدا

جلیل اقا محمدی _فعال فرهنگی

جلیل اقا محمدی همدانی _حوزه شهدا

جلیل اقا محمدی _فعال فرهنگی

به نام خدا.
سایت اختصاصی جلیل آقامحمدی همدانی، فعال فرهنگی. متولد ١٣۵٢ روستای گنبد توابع بخش مرکزی همدان، مدیر اجرایی کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام (مجمع جهانی خادمین شهدا) و دبیر کمیته مذهبی انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر،
در راستای لبیک به ندای ولی امر مسلمین امام خامنه ای حفظ الله، وارد مقابله با بدخواهان و معاندان نظام اسلامی شده و با نگارش مقالات و برگزاری جلسات بصیرتی نقش خود را ایفا می نماید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
  • ۰
  • ۰
امروزه خوشبختانه همه مردم به نوعی با واژه عدالت و عدالت اجتماعی آشنایی دارند.
 از قشر تحصیل کرده تا اقشار عادی و معمولی به برکت وجود تکنولوژی مدرن  همه شاخص‌ها را در حوزه های مختلف می شناسند. 
 
  لذا بنده صرفا من باب یاد آوری مواردی را خدمت عزیزان بیان می کنم.
 
عدالت اجتماعی یک مفهوم مهم در علم اجتماع است، که وظیفه دارد منابع کشور را به طور منصفانه و عادلانه توزیع کند.
 
در مواردی نیز حاکمیت به وسیله عدالت اجتماعی تلاش می‌کند تا رابطه های اجتماعی را تنظیم و مدیریت کند، که اگر این موضوع به درستی اجرا نشود جامعه دچار تنش، نارضایتی و به مرور زمان دچار دو قطبی یا حتی چند قطبی می شود. 
 
در نظام اسلامی که مظهر کامل آن، حکومت حضرت بقیةالله ارواحنافداه است، اشاره شده است : فریب و حیله‌گری برای جلب آراء یا تغییر نظر مردم به نفع یک گروه یا شخص جرم است. 
یا استفاده از قدرت برای به‌دست آوردن پول و ثروت ، یکی از بزرگترین جرائم است.
و همچنین یاران حضرت مهدی (عج) موظّفند در سطوح پایین جامعه  زندگی کنند. همانطوری که جد بزرگوار امام عصر (عج) حضرت علی علیه السلام در زندگی خود به آن پایبندی داشت و حتی به نمایندگان یا مدیران منتخب خود اکیدا سفارش می کرد در زندگی چون مردم ضعیف جامعه باشند. و هر جا بین مردم و حاکمی فاصله‌ای می دید بلادرنگ برخورد می کرد.
 
 بنابراین نظام اسلامىِ ما پرتو کوچکی از آن حقیقت درخشان است . هرچند  این حاکمیت هرگز چنین ادعایی نکرده و مطمئنا نمی کند ولی چون این نظام قرار است زمینه ساز ظهور باشد پس لازم است نشانه‌های بیشماری از دوران حکومت عدل و داد با خود  داشته باشد.
 بخصوص مسئولان و مدیران جامعه بایستی نوع مدیریت، نوع زندگی و نوع رفتار و گفتارخود را به درستی مدیریت کرده و چون حاکمان و نمایندگان امیر المؤمنین علیه السلام دنیا و داشته های دنیایی را به فراموشی بسپارند. آنگاه چراغ عدالت و برابری کل جامعه را برای رسیدن به رستگاری مطلق روشن می کند. و اتحاد و همدلی را بین مردم و مسئولان به اوج می رساند. 
 
 قیام مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) با چنین هدفی آغاز و به پیروزی رسید. 
در سال 1357 مردم بعد از سالها تلاش و مجاهدت سعی کردند به  نقطه‌ای از برابری و برادری که از خواسته های به حق اسلام ناب محمدی است برسند. 
یک ملت با اتحاد و همدلی به تأسی از انبیا و اولیا الهی قیام کردند تا حکومتی مبتنی بر قوانین اسلامی و الهی بوجود بیاورند. 
این مردم از عمق وجود به رهبری جامعه اعتماد و اعتقاد داشتند به طوری که بیش از ٩٩ درصد در آغازین روزهای انقلاب به نظام اسلامی رای مثبت دادند.
در سخت‌ترین و بدترین شرایط نظام اسلامی را همراهی و پشتیبانی می کنند، در بحث دفاع مقدس، در بحث جنگ و جدل احزاب، در بحث ترور و حوادت و وقایع تلخ تروریستی و همینطور در مورد تحریم های ظالمانه دشمن و خیانت برخی مدیران و جنجال افرینی آقازاده ها و... همه این مشکلات را به جان می خرند  اما دست از حمایت نظام اسلامی و ولایت فقیه بر نمی دارند.
 
در همه انتخابات با اینکه بیشتر مسئولان به قدرت رسیده به وظایف قانونی و شعارهای انتخاباتی عمل نکردند اما مردم به خاطر اطاعت از امر رهبری معظم و حمایت از نظام اسلامی پای کار ایستادند و با نجابت مثال زدنی از اشکالات و اشتباهات بخشی از مسئولان چشم پوشی کردند و صبر پیشه نمودند تا در زمان مناسب مدیرانی خدا باور و عاشق خدمت سکان هدایت بخش های مهمی را به دست بگیرند. 
و این دور از انتظار نبوده و نیست تنها با اندکی دقت می توان مدیرانی را انتخاب نمود که به عنوان یک خادم وظیفه شناس، با تلاش و کوشش جهادی ضمن تجلیل از زحمات بی دریغ مردم، سهل انگاری و کم کاری سایر مسئولین را نیز جبران کنند. 
 
و قطعا مردم شریف و نجیب ایران اسلامی در انتخابات پیش رو با شرکت یکپارچه، و انتخاب دقیق و درست  عزت و اقتدار خود و نظام اسلامی را با افتخار به نمایش می گذارند . 
ان شاء الله 
والعاقبة للمتقین 
  • ۰۲/۱۲/۰۲
  • جلیل آقا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی