جلیل اقا محمدی _فعال فرهنگی

جلیل اقا محمدی همدانی _حوزه شهدا

جلیل اقا محمدی _فعال فرهنگی

جلیل اقا محمدی همدانی _حوزه شهدا

جلیل اقا محمدی _فعال فرهنگی

به نام خدا.
سایت اختصاصی جلیل آقامحمدی همدانی، فعال فرهنگی. متولد ١٣۵٢ روستای گنبد توابع بخش مرکزی همدان، مدیر اجرایی کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام (مجمع جهانی خادمین شهدا) و دبیر کمیته مذهبی انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر،
در راستای لبیک به ندای ولی امر مسلمین امام خامنه ای حفظ الله، وارد مقابله با بدخواهان و معاندان نظام اسلامی شده و با نگارش مقالات و برگزاری جلسات بصیرتی نقش خود را ایفا می نماید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
  • ۰
  • ۰
 
به نام خدا.
 
‌در رابطه با عملیات غرور آفرین "وعده صادق که جمهوری اسلامی ایران به طور مستقیم پاسخ جنایات صهیونیست های غاصب و کودک کش را با یک حمله برق آسا و مستقیم از مبدا سرزمین های ایران اسلامی را داد انواع تحلیل های درست و غلط از جانب دوست و دشمن در فضای رسانه ای جهان منتشر شد.
 
نوع و مکانیزم این حمله پرقدرت هدف این بحث نیست و مایلم موارد دیگری را مورد بررسی قرار دهم. 
 
بعد از در هم کوبیدن پایگاه های نظامی و شکستن هیمنیه رژیم صهیونیستی و هم پیمانان این رژیم منفور برخی کوته فکران داخلی و فراریان وطن فروش خارج نشین جهت خوش رقصی دست به انتشار مطالبی زدند که تنها در میان اقشار در تراز خودشان شاید مورد توجه قرار گیرد و اگر کسی در این موضوع اندک سوادی داشته باشد می فهمد که چرتکه انداختن به این شیوه برای امنیت یک کشور تنها یک نظر و تحلیل مضحک و احمقانه است .
 
تمام کشورهای جهان وجود امنیت را  به عنوان یک امر مهم و حیاتی در اولویت برنامه های خود قرار می دهند و برای رسیدن به آن مجبور به سرمایه گذاری های عظیم دفاعی می شوند.
 
کشورهایی که به عنوان ابر قدرت جهانی شناخته می شوند تنها در دارایی های تجهیزات و امکانات قوی دفاعی و هجومی مورد ارزیابی قرار گرفته اند نه سرمایه های ارزی و پولی! 
 
لذا اشخاصی که هزینه برای ادوات و تجهیزات نظامی را برای کشور مضر می دانند و گفتگوی دیپلماسی را پیشنهاد می کنند در حقیقت امر یا دچار زوال عقل شده‌اند یا از دیوار خیانت بالا رفته و می خواهند در قبال رسیدن به دنیای مادی عزت و غرور یک ملت آزاده را زیر چکمه های استکبار خرد کنند.
 
در دنیای امروز کدام کشوری با پیشرفت در وسایل غیر نظامی و انباشت انواع ثروت بدونه تحقیر در کنار ابرقدرت ها ایستاده و یا صاحب نظر به حساب می اید؟!  کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با این حجم از منابع مالی  چرا تنها به عنوان گاو شیرده معرفی می شوند و در همه امور چون یک انسان ذلیل برای اربابان تسلیحاتی نقش پادو را بازی می کنند و در شرایط اضطرار با رخساری عاری از رنگ  و پرداخت هزینه‌های سرسام آور برای خود آرزوی امنیت می کنند.
 
در طول تاریخ تنها مردمی توانسته اند از عزت و شرف خود دفاع کنند که مبارزه و مقاومت را سرلوحه کار قرار داده و چون امام حسین علیه السلام فریادشان هیهات منا الذلة بوده است.
 
 در این میان ایران اسلامی  با رهبری حکیمی شجاع و توانا و همت جوانان غیور با توسل به ائمه معصومین علیهم السلام و اولیا الهی شهدای عزیز امنیت واقعی را در سطح منطقه و جهان تفسیر نمودند.
  • ۰۳/۰۱/۲۸
  • جلیل آقا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی