جلیل اقا محمدی _فعال فرهنگی

جلیل اقا محمدی همدانی _حوزه شهدا

جلیل اقا محمدی _فعال فرهنگی

جلیل اقا محمدی همدانی _حوزه شهدا

سلام خوش آمدید
به نام خدا 
صهیونیست‌ها غیر از خوی حیوانی و درندگی که با جسم و جانشان اجین شده، برای پیشبرد اهداف کثیفشان از شگردهای دیگری نظیر مظلوم‌نمایی نیز بهره می‌گیرند. در واقع  مظلوم‌نمایی جزئی از شگرد یا رفتار یهودیان در طول تاریخ بوده است.
برای اینکه بتوانیم دلیل مظلوم‌نمایی را مشخص کنیم، بهتر است به بررسی موضوع «یهود ستیزی» و دلایل آن بپردازیم تا هدف بحث روشن شود. 
 
بررسی تاریخ نشان می‌دهد که یهود ستیزی  در طول تاریخ و در تمام ممالک، از جمله ممالک اروپایی و آیین مسیحیت جز لاینفک ارتباط یهودیان و غیریهودیان بوده است. شاید تا به حال به این سؤال رسیده باشیم که چرا مردمان غیر یهودی در مدت زمان طولانی با قوم یهود به تقابل و ستیز برخاسته‌اند؟ 
 
برای رسیدن به پاسخ این سؤال بهتر است به یافته‌های تحقیقاتی که در طول تاریخ محققان و مورخان به آن اشاره داشته‌اند رجوع کنیم. 
 
مورخان و محققان عوامل اصلی یهود ستیزی را به ۳ دسته «اعتقادی»، «رفتاری» و «سیاسی» تقسیم می‌کنند. 
دلایل اعتقادی، به عقایدی که یهودیان نسبت به غیر یهودی‌ها دارند مربوط می‌شود. نمونه آن نیز همان تفکر قوم برگزیده است؛ آن‌ها اعتقاد دارند که تنها یهودیان انسان‌های برگزیده‌اند و سایرین فقط موجوداتی شبیه آدم هستند و برای خدمت به یهودیان آفریده شده‌اند.
این تفکر نژادپرستانه مرتباً توسط مورخان و صاحب‌نظران یهودی در کتب گوناگون بیان شده است. 
 
یکی دیگر از دلایل اعتقادی که وجود دارد، مربوط به مسیحیان است که معتقدند حضرت مسیح به وسیله یهودیان به صلیب کشیده شده است. 
 
از جمله دلایل دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، خون برای فتح مقدس است که در دایرة‌المعارف‌ها یا دانش‌نامه‌های یهودی و غیریهودی به عنوان اتهام خون مطرح است. بر اساس این یهودی‌ها خون غیر یهودیان را در خمیری می‌ریزند و استفاده می‌کنند.البته این موضوع توسط یهودیان رد شده؛ اما غیر یهودیان آن را یک واقعیت انکار ناپذیر می‌دانند. تا جایی که در طول تاریخ مصادیقی از آن را در قالب تحقیق و داستان ذکر کرده‌اند. 
یکی دیگر از دلایل یهود ستیزی دلیل «رفتاری» است. آن‌ها با رفتارهای غیرانسانی باعث شده‌اند که سایرین به مقابله با آنان برخیزند. 
 
ربا هم یکی دیگر از دلایل یهود ستیزی به شمار می‌رود. بسیاری از صاحب‌نظران معتقدند که ربا خواری توسط یهودیان باب شده است و این یکی از بهترین، راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌های افزایش پول است. 
تمام کسانی که با این قوم اندک حشر و نشری داشتند نیز به ماده پرستی  یهودیان اذعان دارند؛ لذا رباخواری جهت انباشت ثروت برای آنان یک راه تضمین شده تلقی می‌شود و همین مسئله نیز باعث ستیز و مخالفت با آنان می باشد. 
در این باره کتاب «یهودیان و پول» می‌تواند اسناد خوبی از پول‌پرستی و رباخواری صهیونیست ها در اختیار قرار دهد.
 
در پایان، اگر بخواهیم ربط سنگدلی و بی‌رحمی صهیونیست‌ها به رباخواری را بدانیم، می‌توانیم به آیات، روایات و کلام گهربار ائمه اطهار علیهم السلام استناد کنیم.
به اعتقاد بزرگان و صاحب‌نظران دینی رباخواری باعث برچیده شدن یا ضعف عواطف انسانى می‌شود. طبق نظر آن‌ها کسانی که با پول ربا قد کشیده باشند هیچ گونه عاطفه و احساسی به سایرین نخواهند داشت و به راحتی می‌توانند جان و مال دیگران را بگیرند. این مسأله به طور آشکار در فلسطین به نمایش گذاشته شده است.
 
 امام صادق(علیه السلام) می فرمایند: «آکِلُ الرِّبا لایَخْرُجُ مِنَ الدُّنْیا حَتّى یَتَخَبَّطَهُ الشَّیْطانُ»؛ (رباخوار از دنیا بیرون نمى‌رود مگر این که به نوعى از جنون مبتلا خواهد شد).
 
بنابراین کسانی که با اعمالشان به جنگ با خدا می‌روند و از عواطف انسانی بی‌بهره هستند، قاعدتاً از به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان نیز نه تنها ناراحت نمی شوند بلکه لذت هم می‌برند؛ لذا دلیل بی‌رحمی و سنگدلی صهیونیست‌ها را می‌توان در تاریکی دل و عدم ایمان به خدا تفسیر کرد. آنان به دلیل حرام‌خوارگی کور و کر شده‌اند. چنانچه به آن‌ها فرصت عرض اندام داده شود، تمام انسان‌های غیر از خودشان را چون مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه و رفح با اقدامی جنون‌آمیز از میان بر می‌دارند. 
 
بنابراین لازم است که ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان با اتحاد و همبستگی ریشه این غده سرطانی را برای همیشه بخشکانند. 
والعاقبة للمتقین
 
  • جلیل آقا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جلیل اقا محمدی _فعال فرهنگی

به نام خدا.
سایت اختصاصی جلیل آقامحمدی همدانی، فعال فرهنگی. متولد ١٣۵٢ روستای گنبد توابع بخش مرکزی همدان، مدیر اجرایی کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام (مجمع جهانی خادمین شهدا) و دبیر کمیته مذهبی انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر،
در راستای لبیک به ندای ولی امر مسلمین امام خامنه ای حفظ الله، وارد مقابله با بدخواهان و معاندان نظام اسلامی شده و با نگارش مقالات و برگزاری جلسات بصیرتی نقش خود را ایفا می نماید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران